وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

سلامتیت آرزومه

1395/11/2 10:38
نویسنده : مامان فریبا
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

کاش میشد ازت بپرسم خوبی عشقم؟ و جوابمو بدی, حرکاتت شکر خدا خوبه ولی من تازگی استرسم بیشتر شده و نگرانتم.

همش به خودم میگم توکلت به خدا باشه و کوچولوتو بسپار به خود خدایی که بهت داده.ولی خوب چیکار کنم نگرانم ...

همیشه میشنیدم میگفتن دل مادر همیشه نگرانه ولی تا الان معنیشو انقد واضح نفهمیده بودم

مامان فدات بشه از خدا میخوام سلامت باشی و پیش مامان بهت بد نگذره.

پسر گلم عاشقتممممممم ....

7 ماهه  که باهمیم

نی نی وبلاگ و دکتر و سونو میگن 7 ماه و 14 روز ولی من خودم میدونم 7 ماه درسته

پسندها (3)

نظرات (2)

هانیل
12 بهمن 95 12:21
سلام همشهری عزیز فکر نکنم من رو یادتون باشه (با اسم دیارماه تو لینک هاتون بودم) و حالا وبم رو به این آدرس منتقل کردم خوشحالم که اینجا یک دوست همشهری دارم با اجازه لینک شدین تا همیشه بهتون سر بزنم
★مادر بزرگ★
14 بهمن 95 9:37
سلام وب خوبیه خدا حفظش کنه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید در ضمن مدل لباس خواستید انتخاب کنید اینستا دارم در وب ادرس نوشتم هر مدلی خداستید در خدمتم