وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

خیلی عزیزی

1395/10/11 12:33
نویسنده : مامان فریبا
134 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم

عشق مامانمحبت

یکی یدونمبوس

نفسم

دوس دارم تک تک روزهای با تو بودنو ثبت کنم. دوس دارم یه یادگاری از احساس امروزم برات بمونه تا بدونی حتی قبل از اینکه مامان ببیندت چقد عاشق و چشم انتظارت بوده!

عشقم قرار بود تم اتاقت رنگ آبی فیروزه ای باشه, روتختی سفید و ابی فیروزه ای گرفتم ولی نظرم عوض شد و دلم ترکیب رنگ زرد و خاکستری میخواد!!!!

حالا باید فکری کنم برا روتختی جدید. خوبه که هنوز پرده اتاقت رو سفارش ندادم

طرح مینیون فرشت که زرده با ترکیب رنگ جدید مشکلی ندارهچشمک

عزیزم بخاطر تورم پاهام برام خیلی سخته برم بازار و بقیه وسایلت رو نمیدونم چجوری بگیرم.هر روز هم که میگذره بیرون رفتن برام سختتر میشه.غمگین

فکر کنم برا خرید باید به خاله نوشین زحمت بدیم.راضی

کی میشه وسایل اتاقت رو بچینم و تکمیل بشه.متنظر

فعلا اولین فرصت از وسایلی که تا الان اماده شدن برات عکس میذارم تا انشالا بقیه هم اماده بشن و اتاقت تکمیل بشه.

 

پسندها (2)

نظرات (0)