وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

بعد از مدتها اووووووومدم

1397/6/17 16:46
نویسنده : مامان فریبا
284 بازدید
اشتراک گذاری

عشق منمحبت

کوچولوی من

نفسم

پسر کوچولوی شیرینم که امروز یک سال و نیمه شدی

میخوام بگم خیلی راحت همه جوووونم و عشقمو زندگیم شدی

خیلی سادست جز تو از دنیا هیچی نمیخوام

بخاطر تو از خودم از همه دنیا میگذرم دنیا چیه بخاطرت از دل و جونم میگذرم

اینم ترانه لیلاست که این روزها با تمام قلبم برات میخونمش و چه کیفی داره خوندنش برات وقتی تو چشات نگاه میکنم

این روزها خیلی خوشکل میگی مامان و با هر بار گفتنش همه دنیارو بهم میدی و منو خوشبخترین ادم دنیا میکنی

ولی خیلی کم میگی

بیشتر میگی بابا

اینم دلیلش خودمم. چون بیشتر باهات کار کردم وقتی بابا نیست درموردش حرف زدیم و تشویقت کردم صداش کنی ولی کسی نبود باهات مامان گفتنو کار کنه

عشقم بابا وقتی میاد خستست و حوصله تمرین کردن نداره برا همینم اموزش با خودمه

درسته مامان گفتنو کم باهات تمرین کردم ولی قول میدم بجاش کلی چیز دیگه بهت یاد بدم در مورد مادر

مثلا اولین شعر که بهت یاد میدم شعر مادر باشه

الانم برم برات یه کیک خوکشل بگیرم و یک سال و نیمه شدنت رو جشن بگیریمجشنجشن

پسندها (4)

نظرات (0)