وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

ماه نهم

1395/11/19 9:19
نویسنده : مامان فریبا
209 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امروز اولین روز از ماه نهم هست آرام

یعنی 8 ماه و یک روز شد که باهمیم بغل

خیلی دوس دارم وقتی به سلامت قدم رو چشمام میذاری هم همیشه پیش خودم باشی و راحت بتونم به تنهایی ازت مراقبت کنم!

اینجور که همه میگن این از عوارض بارداریه که من انقد رو تو حساسم و فقط دوس دارم پیش خودم باشی و یک لحظه هم دلم نمیخواد تو رو دست کسی بدم!!!!!! متفکر

خاله هات و همکارام میگن انقد خسته و کلافه میشی که از خداته یکی پیدا بشه چند دقیقه بگیردش ولی الان که خیلی من حساسم و دوس ندارم حتی یه لحظه ازم دور بشی

دلم میخواد فقط خودم ببرمت حمام, حتی یک بار هم نمیخوام کسی جز خودم ببردت حمام!!!!!!!!!!غمناک

جرئت زیادی میخواد و کار سختیه ولی الان که دوس دارم خوووووودم انجامش بدم!!!

خودمم میدونم رفتارام غیر عادی شده و الکی بهونه میگیرم ولی فقط میتونم دعا کنم بعد از زایمان حالم خوب بشه و خدای نکرده بدتر نشم.وااای که از افسردگی بعد از زایمان میترسم.

الان 35 هفته و 3 روز شده که همه زندگیم شدی

روز شنبه که سونو دادم 35 هفته تمام بود.

قربونت بشم که وزنت 2520 گرم شده!!ماشالا پسرم بزرگ شده, قربون خودتو اون دست و پای کوچولوت که دلخوشی زندگی من و بابا شدی نفس مامانمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)