وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

این روزهای مامانت

1395/9/23 10:25
نویسنده : مامان فریبا
208 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ,نفسم, عشقم  سلام

از خدا میخوام همیشه خوب باشی و خودش همیشه نگهدارت باشه.خبر جدید اینکه فرش اتاقت رو گرفتیم فقط اهواز هست و انشالا جمعه میریم اهواز میاریمش. سرویس تخت و کمدت رو هم سفارش دادیم و تا دو هفته دیگه بهمون تحویل میدن.تخت و گهواره هم که برا اتاق خودمونه که تا وقتی نی نی هستی پیش خودم باشی رو به دایی سفارش دادم قراره برامون بیاره.اگه فرصت بشه امروز میرم بازار برای سفارش پرده اتاقت و پرده سالن خونه و باکس برا وسایل دکور اتاقت که بعدا انشالا بجای اسباب بازی و دکوری کتابخونه پسر گلم میشه.

گل پسرم بابا میثم مهربون پریشب گفت اماده شو بریم بازار برات هدیه بگیرم به سلیقه ی خودت طلا انتخاب کن که گل پسرمون تشریف اوردن بهت هدیه بدمش. منم بی جنبه کلی خوشحالی کردم و بجای طلا ازش ماشین ظرفشویی خواستم. اخه مامانت از ظرف شستن متنفره!!!عشقم شما هم که تشریف بیاری مامان وقت نداره ظرف بشوره برا همین به نظرم این بهترین انتخاب بود!چشمک

خلاصه رفتیم بازار و با توجه به اینکه من از قبل تو فکرش بودم و مدلش رو انتخاب کرده بودم کار سختی نداشتیم و خیلی زود خریدیمش و برام اوردنش خونه ولی وقتی بازش کردم حسابی حالم گرفت!چون ضربه خورده بود و پس فرستادیمش, موجود هم نداشت که بهمون بده الان منتظرم تا برامون بفرسته!گریه

 خیلی خوبه که هدیه مادر شدن رو از بابا 3 ماه زودتر و از حالا گرفتمخندونک هرچند تو و بابا میثم بهترین هدیه هستین که خدا بهم داده و تا ابد خدارو شاکرم ولی هدیه بابایی خیلی چسبید.دستش درد نکنه!

دیروز رفتم بهداشت وزنم 59 ثبت شد و نمودار وزنم خوشکل رفت بالا و حسابی ذوق کردم.دیگه وزنم عادی شده و شکر خدا مشکلی ندارم

الانم برم یه چیزی بخورم تا گل پسر شاکی نشده

تا بخش بعدی خبر خدانگهدارخندونک

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا
7 دی 95 10:44
سلام وبلاگ زیبایی دارید به من هم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید تو وبم