وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

این روزهای من و عشقم ( 3 ماهگی )

1396/3/17 16:26
نویسنده : مامان فریبا
106 بازدید
اشتراک گذاری
️کیان مامان 3 ماهه شد
عشقم 3 ماهه که خوشبخت ترینم، با بودنت زندگیم خیلی قشنگتر شده و حالا دیگه باورم نمیشه که بدون تو زندگی کردم! اصلا مگه میشه بدون تو نفس کشید!!!
قشنگم امروز 17 خرداد ماه 96 هست و شما 3 ماهه که قدم رو چشممون گذاشتی، از این روزهات بگم که خیلی شیرین شدی. مامان رو خوب میشناسی و خیییییییلی بهم وابسته شدی، منو نبینی ناجور گریه میکنی از یه طرف از این وابستگی و عشقی که بینمونه لذت میبرم و از یه طرف نگران اینم که 3 ماه دیگه چطور باید برم سر کار!!!
حدود یک ماه پیش رفتیم آتلیه و کلی عکس گرفتی که هنوز آماده نشدن و دیوار اتاقت منتظر عکس های زیباترین پسر دنیاست
یه دیوار رو اختصاص دادم به عکس هات و میخام مرتب ازت عکس بگیرم و عکس های آتلیه رو اونجا بذارم.
با دوربین خودمون و تبلت و گوشیم هم مرتب ازت عکس میگیرم.برا عکس گرفتن خیلی خوب همکاری میکنی و عکسات عالی میشن
پسرم اومدن تو وبلاگت و عکس گذاشتن خیلی سخت بود چون بایست اول عکس هارو بذارم رو لب تاپ بعد سایزشو تغییر بدم و بعد بذارم که برا من خیلی سخت بود.چون با تو بودن انقد قشنگه که وقتی برا این کارا نمیمونه! یه کوچولو وقت داشته باشم استراحت میکنم و لالا!
ولی حالا با تلگرام مطلب و عکس گذاشتن خیلی راحت شده و دارم لذت میبرم.
بهت قول میدم از امروز به بعد با تلگرام مرتب وب رو اپ دیت کنم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)