وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

یه اسم خوشکل میخوام ***نظر بدین***

1394/6/14 17:39
نویسنده : مامان فریبا
182 بازدید
اشتراک گذاری

دلم یه دخمل ناز میخواد

دوس دارم یه اسم خوشکل براش انتخاب کنم ولی هنوز اسم خیییییییلی خوشکلی پیدا نکردم

دوستای خوبم نظر بدین خوشحال میشم

اسم آنیسا به معنی الهه عشق رو دوس دارم

ملیسا قشنگه به اسم بابا میثم شبیهه ولی معنای خیییییلی خوبی که میخوام نداره

فریناز به اسم خودم میاد 

خیلی وقته تو فکرشم ولی هنوز پیدا نکردم 

منتظر نظراتتون هستم

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

زهرا
15 شهریور 94 1:03
النا به معنای نور و روشنایی الیسا به معنای گلبرگ های گل انار آرشین اسم یکی از شاهزاده های ایرانی هانا به معنای امید و آرزو ویانا به معنای دانایی و فرزانگی
مامان فریبا
پاسخ
جالبه اسم دختر داییهام النا و الیسا هست. ممنونم عزیزم.اسم های قشنگی پیشنهاد دادی
مامان زهرا
18 شهریور 94 18:58
عزیزم فرناز و دلسا قشنگن
مامان فریبا
پاسخ
فرناز شبیه اسم خودمه دلسا هم خوبه ولی خیلی دوس دارم به اسم خودم یا بابا میثم شبیه باشه.اگه به فامیلیش <حسینی > بخوره هم عالی میشه
. مــامــان مــهســا♥
28 شهریور 94 21:54
سلام عزیزم خوبی رمز تولد مرسانا رو خصوصی واست میزارم منتظر حضور گرمت هستم
مامان فریبا
پاسخ
سلام مهسا جان ،ممنون
مامانی کوثر
14 مهر 94 19:22
**سلام خاله. چطوری.؟*؟***واااااااای چقدر دلم واستون تنگیده بود.!
مامانی کوثر
15 مهر 94 16:35
هواشناسی یزدی: صبا پسین هوا مَلَسُک رو بر خُنُکی با بادُک محلی و یتا پَشُفتُک بارون با کَمُکی باد پیشبینی مِشه از همشهریان تقاضامشه پکو پوز بچگاتون را جُل پیچ کنِد تا مریض نَشَن
مامان فریبا
پاسخ
یک خط در میون فهمیدم