وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

اسفند ۹۶ و فروردین ۹۷

1397/1/7 17:15
نویسنده : مامان فریبا
149 بازدید
اشتراک گذاری
بعد از مدتها دوباره برگشتم
قرار بود بیام عکسهای یازده ماهگی رو بذارم ولی انقد دیر اومدم که چند روز دیگه باید عکس های ۱۳ ماهگی رو بذارم
ولی به خودم حق میدم که دیر به دیر بیاپ
آخه انقد پسر گلم خوب و جذاب و شیرین و مهربون و خواستنیه که اگه دو دقیقه هم وقت داشته باشم ترجیح میدم با خوش این وقت رو بگذرونم
و وقتی هم میخوابه انقد کار دارم و خستم که وقتی برام نمیمونه که بیام اینجا ولی همه سعیم اینه که بتونم یه دفتر خاطرات قشنگ اینجا بسازم که اول خودم ازش لذت ببرم و با خوندنش به حس و حال و خاطرات الانم برگردم و هم شاییییید یه روزی برای تو پسر عزیزم جالب باشه
الان که دارم این متن رو مینویسم کیان جونم کنارم خوابه و یه شیشه شیر تو دهنشه.آروم آروم شیر میخوره و صدای نفس کشیدنش قشنگترین صدای دنیاست
چقد عطر تنش رو دوست دارم و بهم آرامش میده
تو دنیا هیچی قشنگتراز این نیست که یه نی نی داشته باشی و همیشه کنارت باشه و به عشق اون نفس بکشی
این روزها چند کلمه میگی
مثل آب به من و عم
وای که میمیرم برات وقتی میگی منه
همه رو میشناسی و با اشاره بابا و خاله ها و ... رو نشون میدی
همچنان عاشق لوستر و پنکه هستی
تابلو هایی که به دیوار هست رو دوس داری و با دقت نگاشون میکنی
از عمو صادق حساب میبری
عاشق اینم که حرفمو گوش میدی
و وقتی میگم این کارو نکن یا دست نزن گوش میدی و من لذت میبرم
و اما عکس













































پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)