وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

تولد یک سالگی کیان جووووووونم

1397/1/7 19:36
نویسنده : مامان فریبا
824 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یک سالگی عشقم تو باغی زیبا و بزرگ از شمس اباد دز با کلی تلاش مامانش برگزار شد
خدارو شکر تونستم هر کاری که دلم خواست رو انجام بدم
از چند ماه قبل بهش فکر کردم و کلی برنامه ریزی کردم
از چند روز قبل از ۱۷ اسفند شروع کردم به خرید و ۳ روز قبلش هم مرخصی گرفتم و شروع کردم به درست کردن غذاهای شام
جمعه ی قبل از جشن کارتهارو نوشتیم و پخش کردیم
چقد با ذوق و شوق تک تک کارهارو انجام دادم
انتخاب باغ سختترین قسمت کار بود چون به تنهایی نمیتونستم انجامش بدم و میثم جان هم که روزهای آخر دوره بود و حسابی مشغول کار بود و فرصت نداشت
ولی بالاخره بعد از اتمام دوره با عجله رفتیم دنبال باغ و بعد از دیدن چندین باغ این باغ خوشکل به دلم نشست
یه سن داشت که حدود یک متر بلندتر از سطح باغ بود و با یه راه پله به بقیه باغ متصل میشد و من ۲۰۰ تا شمع گرفته بودم که تو باغ بذارم و بهترین جا براش اونجا بود
کاش میشد فیلمهاشو اینجا بذارم
الان فقط یه فیلم از فضای باغ دارم تو روز که وقتی که برای تزیینات رفته بودیم گرفتم
منو شام رولت کالباس، سالادالویه، سوسیس هندی ،سوسیس بندری، کالباس، سوسیس،پاستا، باقله سبز و حمیص باقله که این دوتای اخر رو به مادر شوهر سپردم ولی بقیه رو همه رو باعشق و با حوصله خودم و پرستار کیان باهم درست و دیزاین کردیم

در حال اماده کردن رولت کالباس

 

مرغ های سالادالویه


ده تا سینه مرغی که بابا میثم مخصوص تولد از چند روز قبل از فروش اورده بود خونه
رولت های کالباسی که چقد وقت گرفت آماده کردنشون ولی ارزشش رو داشت چون هم خوشکل شده بود و هم بسیار خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میز شام و خوشکلای خوشمزه

 

 

 

 


روز جشن کیان جان خونه خاله فائزه پرستار مهربونش بود تا من به کارهام برسم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقد اونجا خرابکاری کرده بماند...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وااااای رفته سر کمد خاله فائزه


گل پسرم کمدهای خاله رو بهم ریخت
خدارو شکر پسرم سرحال برای جشنش اومد. باید از خاله فائزه ی مهربون و بهترین پرستار و مربی ،برای همراهیش تو اون مدت واقعا تشکر کنم

 

 

 

شبیه مینیون شدم آیا؟؟؟😂😂😂😂😂

 

 

 

 

 

 

خدایا شکرت که کیان رو بهم دادی❤❤❤❤

پسرم ممنونم که هستی

 

 

 

هدیه مامان و بابا به کیان گلی برای تولد یک سالگی

 

 

 

خاله فائزه ممنون بابت همراهیت و تمام زحمت هایی که چه تو مهد چه برای تولدش کشیدی.

 

 

 

مادر عزیزم شب اولین تولد پسرم و تولد حضرت فاطمه باهم مقارن بود و من سرمست از مادر بودنم تازه معنی نگاه های پر از مهر و محبت و عاشقانت رو درک کردم.کاش بتونم مثل تو مهربون و با گذشت و صبور باشم

 

 

 

 

 

 

 

 

پسرم حمام کرده تا برای تولدش آماده بشه

 

 

 

 

 

 

 

کیان جان و برف شادی

 

 

 

مامان فدای اون انگشت خوشکلت بشه

 

 

 

 

 

 

 

 


انشالا حمام دومادیت قشنگم

 

 

 

 


سری اول پفک هندی ها

 

 

 

هدیه بابا میثم مهربون برای روز زن و روز مادر

ممنونم پدر و پسر مهربون و دوس داشتنی

 

 

 

این زنجیر و پلاک چقد باهم خوفههههه هاااااا

 

 

 

بالون آرزوها

 

 

 

 کیک تولد یک سالگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدیه خاله آزاده جوووون

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آتلیه سایه عکس و فیلم جشن رو گرفتن که انشالا اولین عکس و فیلمی که ازشون بگیرم رو هم اینجا میذارم

 

 

 

 

 

 

 

من فدای تو بجای همه گلها تو بخند...

 

 

 

عشق منی تو پسر شیرینم

 

 

 

خاله نوشین و عمو صادق

کیان از عمو صادق خیلی حساب میبره، حق داره عایااااااا؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارد و چنگالهایی که شب جشن غیب شدن و فرداش پیدا شدن

 

 

 

اینم میگفت پیش به سوی تولد مینیونی کیان جان

 

 

 

دوتاتون عشقید❤❤❤❤

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
8 فروردین 97 1:05
به به تولدت مبارک کیان جان انشالله تولد ۱۲۰ سالگیت😙❤
مامان فریبا
پاسخ
ممنونم عزیزممحبتگلگل