وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

بدون عنوان

1396/6/6 19:14
نویسنده : مامان فریبا
217 بازدید
اشتراک گذاری


یه تاریخ قشنگ
پسر گلم ، امیدوارم همه ی روزهات مثل تاریخ امروز قشنگ و جالب باشه
دیشب تولد خاله جون بود و تو همش خواب بودی!! آخرای جشن هم که بیدار شدی چون خوابت کامل نشده بود و کسل و خسته بودی رو فرم نبودی .خوش اخلاق نبودی و حوصله ی شلوغی خونه رو نداشتی ولی کم کم که خواب از سرت پرید با تزیینات رنگی مشغول شدی


اینم میز تولد خاله جون



عکسی که فرستادم برای مسابقه ی نی نی دردونه با لباسهایی که از این مزون برات خریدم! امیدوارم اول بشی برای مامان که کیان همیشه برندست



الهی فدات بشم که تو تاب گذاشتیمت و ترسیدی🙃
پسندها (2)

نظرات (3)

کریس رونالدو
6 شهریور 96 22:39
سلام امیدوارم آقا کیان پسر گلتان همیشه سالم و سرحال باشه و همیشه در تمام مسابقه‌های زندگی پیروز باشند یک دوره‌ی موفقیت در زندگی تهیه کردیم که به صورت رایگان می‌تونید درش شرکت کنید. از طریق صفحه‌ی زیر می‌توانید ثبت نام کنید: http://mbondar.com/landing2 امیدوارم که در این دوره‌ی فوق العاده ببینمتون
****
7 شهریور 96 15:05
سلام دوست عزیز مشالله ورش با تیه حسودون کور هرکه نداره خدا دهش ایشالله
مامان فریبا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون، انشالا خدا این نعمتش رو به همه بده،چون برای من بهترین ،بزرگترین و باشکوهترین هدیه ایه که خدا بهم داده و هنوز نتونستم بفهمم چطور میتونم شکر گذار این نعمت باشم
کیان
10 شهریور 96 17:57
کیان جون ماشالله بترکه چشم حسود مثل کوچیکیهای من توپلی. ولی تو سعی کن که خوب غذا بخوری مثل من لاغر نشی
مامان فریبا
پاسخ
ممنونم، منم کوچیک بودم تپلی بودم بزرگ شدم لاغر شدم. خدا کنه کیان مثل من نباشه