وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

حمام 45 روزگیت ( بالاخره موفق شدم )

1396/3/25 12:12
نویسنده : مامان فریبا
153 بازدید
اشتراک گذاری

کیان چقد زمان زود میگذره
چقد این لحظه هارو دوست دارم
چقد کنار تو زندگی قشنگ تر شده
نمیخوام انقد سریع بگذره
برام عجیبه که بعضیها دوس دارن بچشون زود بزرگ بشه!
من دوس دارم از تک تک ثانیه های با تو بودن لذت ببرم و میدونم خیلی دلم برا این روزها تنگ میشه
تو 45 یا 46 روزگیت بود که برای اولین بار خودم بردمت حمام
خیلی خوشحالم که از حمام خوشت میاد و گریه نمیکنی
و حالا عکس هاش

قبل از حمام


بعد از حمام


تو حمام خوابیدی و حتی صبر نکردی تا لباس تنت کنم...

چقد زود میگذره

45 روزت بود که اولین بار بردمت حمام و قبل و بعد از حمام کلی ازت عکس گرفتم، حس خیلی خوبی داشتم که تونستم خودم ببرمت حمام و از پس تمام کارهات خودم به تنهایی برمیام

از اون روز به بعد سعی کردم یک روز درمیون ببرمت حمام، البته بخاطر شیفت های بابا و هفته ای که شبکار بود و روز تو هال خواب بود حمام کردنت سخت میشد.بخاطر کولر و سرد بودن خونه نگرانت بودم و نمیشد مثل وقتایی که دوتایی تنهاییم کولر رو خاموش کنم!

عشقم تو این مدت کوتاه چقد عوض شدی!

مقایسه این دو روز در این عکس


عکس بالا 45 روزگی و عکس پایین دیروز
پسندها (3)

نظرات (0)