وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

اولین لباسی که برات گرفتم

1394/1/19 19:24
نویسنده : مامان فریبا
156 بازدید
اشتراک گذاری

اولین لباسی که برات گرفتم یه لباس بنفش دخترونست که خیلی دوسش دارم.

عزیزم خونه نت ندارم هر وقت نت داشتم عکسش رو برات میذارم, فعلا این پست هارو وقتی که سر کار هستم میذارم

بهمن ماه سال 93 چند روزی رفتیم اصفهان, فرشته کوچولو جات خالی بود خوشکلم

بازار بودم که یه لباس خوشکل دیدم که با کلی ذوق برات خریدمش.اخه چند وقته همش چشمم دنبال سیسمونی و لباسای خوشکل و کوچولو برا عزیز دلمه که حتی نمیدونم دخمل یا پسرمتنظر

اولین لباس رو که دخترونه گرفتم اخه عاشق دختر بچه هام

ولی تصمیم گرفتم تا فرشته کوچولو مشخص نشده دختر یا پسره فعلا لباس نگیرم یا نوزادی بگیرم که دختر و پسرش زیاد فرق ندارهراضی

چند روز پیش که حالم خوب نبود برا اینکه سرحال بیام رفتم چند تا لباس خوشکل برات گرفتم. اولین بار بود بخاطر تو میرفتم تو یه فروشگاه که فقط سیسمونی داشت. 

اصلا نفهمیدم چطور زمان گذشت, محو تماشای کلاه وکفش و پیش بند و لباس ها و ... شده بودم

واقعا که تاثیر خیلی خوبی داشت و حالم خوب شد

عکس چیزایی که خریدم رو حتما برات میذارم

فعلا اولشه, کلی چیزای خوشکل برات میگیرم عشقممحبت

عسلم شیفتم تموم شد من برم خونهخندونک

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فریبا
22 فروردین 94 15:37
ممنونم نیلوفر جان روز شما هم مبارک باشه
ĸoѕαr
27 فروردین 94 12:29
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی