وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

لحظه های با تو بودن

1395/9/4 12:48
نویسنده : مامان فریبا
120 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

گل پسرم

نفس مامان

وقتی بهش فکر میکنم باورم نمیشه که بیشتر از 5 ماهه که با منی...

چقد لحظه های با تو بودن قشنگهبغل

کاش میشد این حس رو قاب بگیرم برا همیشه بذارم یادگار بمونهفرشته

میدونم تا عمر دارم این لحظه ها یادم نمیره

لحظه هایی که با تکون خوردنت همه دنیارو بهم میدی و خوشحال میشم که هستی, سالمی و پیش خودمی

الان هیچی برام مهمتر از سلامتیه تو نیست

بعضی وقتا استرس میگیرم نکنه تو الان اذیت باشی و بخاطر نشستن یا خوابیدنم از دستم ناراحت باشی!

آخه گلم الان روز چهارمه که برگشتم سر کار و صبح زود بیدار میشم و تا ظهر یا سر پا هستم یا پشت میز نشستم.

حوصلم از تو خونه موندن سر رفته بود و دلم برا محیط بیرون از خونه و کار تنگ شده بود و الان از تصمیمی که گرفتم کاملا راضیم و حالم خوبه. از خدا میخوام حال تو هم خوب باشه و بخاطر این خودخواهی من اذیت نشی و منو ببخشی!

پسندها (2)

نظرات (0)