وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

فقط فقط خودمو خودت

1395/8/25 21:51
نویسنده : مامان فریبا
130 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام ای تنها بهونه واسه ی نفس کشیدنمحبت

محبتهنوزم پر میکشه دل واسه ی به تو رسیدنمحبت

 

عشقم حس خیلی خوبیه که الان فقط پیش خودمی و فقط من بودنت و تکون خوردنت رو حس میکنم چشمک

نمیدونی چه حس خوبیه وقتی تو نت میخونم تو به صدای قلب من عادت داری و میشناسیش و برا همینم وقتی به دنیا بیای تو بغل من اروم میشیبغل

با هر تکونی که میخوری ذوق میکنم و لذت میبرم و دلم میخواد میشد حسابی ببوسمتبوس

نمیدونستم انقد مادر تو بودن قشنگه!زیبا

بعضی وقتا فکر میکنم کاش زودتر مادر شدن رو تجربه میکردم  ولی خوب به خودم حق میدم چون دوس داشتم خیییییلی مادر خوبی باشم و تا الان امادگی که میخواستم از همه نظر باشه رو نداشتم والان برا داشتنت لحظه شماری میکنم و همه چی امادست تا قدم رو چشمای مامان و بابا بذاری و اینجوری خیلی بهتره تا همش نگران این باشم که نکنه مادر بدی برات باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)