وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

بدون عنوان

1394/4/25 15:31
نویسنده : مامان فریبا
158 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که پست قبلی رو گذاشتم خیلی دلم گرفته بود ناجوووووور

 ولی الان خوشحال و پرانرژی اومدم، با اینکه روزه هستم و یکم معدم اذیته ولی انرژی مثبت دارم و حااااالم خوووووووووبه

شاید فرق خاصی بین اون روز و امروز نباشه ولی حال من از زمین تا آسمون تو این دو روز تفاوت داره، دلم میخاد پست قبلی رو پاک کنم و نبینمش

خدای مهربون دوست دارم

شکر بخاطر همه خوبیهات

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان ماه کوچولو
25 تیر 94 20:10
دوست گلم از حضورت در وبلاگم و کامنت زیباتون ممنون.ایشالاخدا هر چی زودتر نی نی خوشگلتون رو زمینی کنه .من شما رو لینک کردم ک بتونم همیشه سر بزنم بهتون