وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

بدون عنوان

1397/1/29 15:21
نویسنده : مامان فریبا
192 بازدید
اشتراک گذاری
گل پسر چند روزه که شروع کرده به راه رفتن
اول با دو سه قدم شروع کرد و الان حدود ۸ قدم یا بیشتر برمیداره
چقد لذت بخشه مادر بودن
هیچی تو دنیا قشنگتر از داشتن یه کوچولوی دوست داشتنی نیست
وقتی کیان نگام میکنه قند تو دلم آب میشه
وقتی دستاشو میکشه سمت من که بغلش کنم انگار دنیارو بهم میدن
بودنش مثل یه معجزست
وقتی بهش میگم چشمات کو انقد خوشکل چشاشو میبنده که میخوام قورتش بدم
لب و چشم و پا و ... اکثر قسمتهای بدنش رو میشناسه
ساعت و لوستر و جوجه و ماهی و تلوزیون و یخچال و ... رو میشناسه
گل پسرم تقریبا همه اطرافیانو میشناسه و با انگشت خوشکلش هر کدوم رو میپرسم اشاره میکنه
فقط مامان رو نمیشناخت چون من همه رو باهاش کار کرده بودم ولی مامان رو باهاش کار نکرده بودم که خاله مینا یادش داد
این روزها صبح تا عصر دانشگام و خاله و عمو رضا و ایلیا خیلی بهمون لطف دارن و حواسشون به کیان هست و من با خیال راحت میرم دانشگاه
اینم چند تا عکس از این روزهای کیان گلی







































پسندها (2)

نظرات (0)