وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

فصل امتحانات و درس خوندن من و کیان جان

1396/11/4 19:43
نویسنده : مامان فریبا
658 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این روزها مشغول امتحان و درس خوندن بودم.قبل از اینکه برم تهران سرماخوردم و حسابی بیحال شدم. تو همین گیرودار تو هم چهارمین مروارید خوشکلت دراومد بمیرم برات که خیلی اذیت شدی.شبها خیلی گریه میکردی، سرماخوردگی رو هم از من گرفتی و دیگه اوضاع من دیدنی شد
تلگرام فیلتر شده بود و ربات نی نی وبلاگ کار نمیکرد و منم وقت نداشتم بدون ربات بیام اینجا مطلب بذارم
شنبه امتحان آخرمه و امروز امتحان تاریخ اسلام دادم. بخاطر آلودگی هوای تهران و کرج سردرد شدید دارم و نمیتونم درس بخونم و منم اومدم اینجا عکسهای گل پسر رو بذارم تا حالم بهتر بشه

اینم عکس از درس خوندن کیان گلی
مامان فدای خنده ی قشنگت و مرواریدای خوشکلت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
5 بهمن 96 9:03
 ❤❤❤❤
        ❤❤❤❤