وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

ماهی که گذشت به روایت تصویر

1396/8/21 0:44
نویسنده : مامان فریبا
302 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تنبلی رو گذاشتم کنار و دوباره اومدم
هر چند این مدت خیلی مشغول بودم. گل پسر مامان این روزا خیلی بیشتر از قبل وقت میخواد چون تو یک لحظه جابجا میشه و بیشتر از قبل مراقبت میخواد
این روزها تنها مشکلم اینه که از بابا میثم دورم
وگرنه از پس کار و درس و بچه داری و دانشگاه میشه گفت تا حدودی براومدم
از کیان جان بگم که ۸ ماهش تموم شده و هزار ماشالا بزرگ شده پسرم
 


اینم کیک ۸ ماهگی

 

 


جای بابا میثم خیییییییییییلی خالی بود
برای جشن ۷ ماهگی و ۸ ماهگی ،کرج خونه خاله مینا بودیم

 

 

 

تو این مدت روزهای قشنگی رو کنار خاله مینا و آقا رضا و ایلیا جان گذروندیم که واقعا نمیدونم بخاطر محبت فراوونشون چطور باید ازشون تشکر کنم

و اما عکس های این مدتی که تنبلی کردم و نیومدم

شام رفته بودیم بیرونِ

 

 

 

چون رنگی و چراغدار بود خیلی دوس داشتی.یه شب که با خاله رفتیم بازار

 

 

 

شبی که رفتیم ساندویچ خوردیم و گل پسرمم ساندویچ میخواست که بهش یه تیکه نون ساندویچ دادم،اولش کلی خوشحال شد ولی وقتی از دست پسرم افتاد کلی گریه کرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چشام سرماخورده بودن و ناجور قرمز بودن.ولی اول کیک پسرمو گرفتم بعد رفتم دکتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه گفتن چرا جوراباش پاپیون قرمز داره ولی من دوسشون دارم

 

 

 

قربونت بشم که اینجوری بهم تکیه میدی 

 

 

 

تازه از خواب بیدار شده بودی و این عکس رو برا بابا گرفتمو فرستادم

 

 

اولین نقاشی که رو دست مامان کشیدی

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی سرتو گذاشتی رو پام و قشنگترین حس دنیارو بهم میدی

 

 

 

 

 

 

 

بمیرم برات که مریض بودی و چقد لاغر شدی. چند بار بردمت دکتر و چقد اذیت شدیم

 

 

 

مثل فرشته ها...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو مهد بیمارستان این عکسو گرفتم.یادمه وحشتناک خسته بودم ولی تو رو که دیدم خستگی یادم رفت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
21 آبان 96 15:31
8 مآهگی کیان جون مبارک