وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

من اووووومدم

1394/1/10 11:39
نویسنده : مامان فریبا
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره فرصتی پیش اومد تا بیام اینجامحبت

خیلی وقت بود که دوس داشتم بیام نی نی وبلاگ عضو بشم ولی هم تنبلی میکردم هم نی نی داشتن و مادر بودن برام مهم نبود , ولی الان برام مهم شده راضی

از سال 90 با وبلاگ مامان فری و مامان مهسا که برا مرسانا گلی درست کرده بودن با نی نی سایت آشنا شدم

از اون موقع تا الان مرتب بزرگ شدن مرسانا و خاطراتش رو دنبال میکنم و الان خیلی خوب مرسانا جون رو میشناسم ولی اون از بودن من خبر ندارهغمگین

وبلاگ مرسانا گلی رو خیلی دوس دارم و دلم میخاد برا فرشته آسمونیم  یه وبلاگ خوشکل مثل مرسانا درست کنم

پسندها (1)

نظرات (1)

ساعت نیک
7 تیر 96 13:55