وبلاگ عشقموبلاگ عشقم، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
کیان جانکیان جان، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات عشقم در وب

هنر مادرانه

1396/5/15 3:14
نویسنده : مامان فریبا
271 بازدید
اشتراک گذاری
دارم برای اتاق گل پسرم یه پرده خوشکل میدرستم


اینم از وقتی گل پسر پیشت باشه و مشغول کارت باشی
یک لحظه با پای کوچولوش همه رو ریخت رو زمین و با دو تا پاش پخششون کرد رو زمین
الهی من قربونت بشم، عاشق این کارهاتم
فکر کنم خوش بحالته که مامان عاشقه اینه که خرابکاری کنی، مامانی، گلم،منتظر خرابکاریهای بزرگترت هستم


من با لذت داشتم نگات میکردم ،نمیدونم چرا ناراحت شدی و گریه کردی


اخه من فقط خندیدم به کاری که کردی ،ولی چیزی نگفتم که بخوای ناراحت بشی عشقم، ولی بخاطر خندم مجبور شدم منت بکشم تا گلم بخنده
مامان فدات بشه که انقد جابجا شدی، سرت سر بالش بود و تو پارک بازیت بودی ولی یواش یواش اومدی بیرون سمت مامان
خیلی دوست دارم گل پسر شیرینم
پسندها (2)

نظرات (1)

هانیل
18 مرداد 96 1:43
چقدرررررر خوشرنگه واقعا خیلی شاد و خوشگله مبارک کیان جونی